איך בוחרים מורה ליוגה?


העזרו בנו! – מרכז איינגאר יוגה בתל אביב

מקצוענות ואחריות מעל הכל

לאחר שהחלטתם מהי שיטת היוגה המתאימה לכם, הגיע שלב שהוא לא פחות חשוב ואולי חשוב יותר: איך לבחור מורה יוגה? ובכן, כדאי לדעת שמורה ליוגה עובר הכשרה ששונה משיטה לשיטה. יש שיטות בהן המורה עובר קורס קצר של חודשים בודדים ויש שיטות בהן מורים ליוגה נדרשים להכשרה של שנים. אנו במרכז איינגאר יוגה יכולים לספר רק איך זה עובד בשיטת איינגאר יוגה. אנו מייחסים חשיבות עליונה למקצוענות ולאחריות. המטרה שלנו היא לשפר את בריאותו הפיזית והנפשית של התלמיד או התלמידה וחלילה לא לגרום לפציעה או נזק. זו הסיבה שאנו מוודאים שמורי היוגה שלנו יעברו הכשרה ארוכה ויסודית. ובכן, כדי להפוך מורים ליוגה בשיטת איינגאר, יש לעבור הכשרה של 3 שנים הכוללת לימודים תאורטיים, לימודים מעשיים ותרגול אישי קבוע בליווי חניכה של מורה מוסמך ומנוסה. לאלה יש להוסיף את התנאי להתחלת לימוד בקורס מורי יוגה והוא לפחות שנתיים של ניסיון בתרגול איינגאר יוגה.

איך הופכים להיות מורים ליוגה

בתקופת ההכשרה, לאחר שנתיים של לימודים בקורס מורי יוגה בשיטת איינגאר, יש תקופה שבה המורה יכול ללמד מספר מוגבל של תלמידים אך אינו יכול לגבות מתלמידיו כסף. אנו מאמינים שמורים ליוגה אינם הופכים לכאלה בן לילה ואפילו לא בתוך שנה. זהו תהליך של לימוד והתנסות וכאשר מורים ליוגה בתחילת דרכם ובעיקר בתחילת ההוראה לומדים מתלמידיהם כיצד להיות מורים ליוגה. בנוסף, בתקופה זו מורי יוגה מתלמדים יכולים להתייעץ עם המורה החונך אותם באשר לתלמידים עם צרכים מיוחדים כמו כאבי צוואר או בעיות רפואיות שיש לתלמידיהם. במקרה זה הם לא יוכלו לקבל את אותם תלמידים מאחר ואין להם הניסיון הנדרש.

איך בוחרים מורה ליוגה

לאחר שמורים ליוגה מקבלים את תעודת ההכשרה, מבחינה מקצועית הם נחשבים מורי יוגה לכל דבר וענין. אז אם אתם שואלים את עצמכם איך בוחרים מורה יוגה, כאשר מדובר בשיטת איינגר יוגה זו כבר שאלה של העדפה אישית. יש מורי יוגה שהשיעורים שלהם דינאמיים יותר ויש מורים ליוגה שגישת ההוראה שלהם רכה ואיטית יותר. יש מורה ליוגה שהשיעורים שלו באווירה נוקשה וכאלה שמלמדים עם חיוך. כל עוד מורה ליוגה הוא בעל תעודת הוראה, זה כבר באמת ענין אישי. אפשר גם להחליף מורה ליוגה ולחפש את המורה שגישתו מתאימה לכם.

מורה ליוגה בתל אביב

כפי שנאמר בתחילת המאמר, יש שיטות רבות ואנו מאמינים כי מורים ליוגה חייבים לגלות אחריות ועליהם להיות מקצועיים. מורי יוגה צריכים לדעת כאשר יש לתלמיד בעיה או קושי ולשמור על בריאותו. מורים ליוגה צריכים לדעת פיזיולוגיה ואנטומיה, כדי לשפר את חייו של כל תלמיד ולהתאים את התרגול לצרכיו. אז אם אתם מחפשים מורה ליוגה בתל אביב, כל עוד זה במרכז איינגאר יוגה אתם יכולים להיות רגועים שלמורי היוגה במרכז יש את המיומנות והניסיון המקצועי. לפני שתגיעו לשיעור הראשון תוכלו גם לומר אם יש לכם העדפה בעל סגנון מסוים או פשוט לבוא ולהתנסות. תמיד תוכלו להחליף למורה אחר במקרה ותרצו להתנסות בסגנון הוראה שונה. הכי חשוב – להתחיל לתרגל.

Loading...