יוגה בתל אביב


או: למה איינגאר יוגה?

מאז ועד היום

אין ספק שהדמות האייקונית ביותר בישראל שביצעה עמידת ראש בחופי תל אביב היא דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון. הסיפורים אומרים שזה לא היה נדיר כלל לראות את יו"ר הסוכנות דאז ולימים ראש הממשלה עומד על ראשו על החול הזהוב. אולי הוא לא צפה את זה, אבל מאז ההתפשטות של יוגה בתל אביב התמלאו הפארקים בעיר וחופיה בהמוני אדם העומדים על ראשיהם, מקשתים את גבם או מתפתלים בשלל תנוחות אחרות כחלק מתרגול היוגה היומי.

שיעורי יוגה בתל אביב הפכו קלים יותר לאיתור מאשר דוכן פלאפל. ביגוד ומוצרים נלווים נמכרים בכל חנות ספורט שמכבדת את עצמה וקבוצות תרגול ספונטניות בפארקים ממחישות את התפוצה הרחבה של התחום. גם אנשים שלא האמינו על עצמם שקיים בהם החיידק הזה, מצאו את עצמם מתרגלים יוגה בהתלהבות ובכל הכח.

שיטה מבוססת

ככל שמדובר שיעורי יוגה תל אביב משופעת בהם. מרכזים רבים לשלל שיטות היוגה השונות הוקמו על מנת לענות על הצורך של ליווי האוכלוסייה לתחום החשוב הזה. עם זאת, מעטות השיטות שהינן בעלות ביסוס מדעי ותשתית דידקטית כמו שיטת איינגאר יוגה. השיטה, שיוסדה על ידי ב.ק.ס. איינגאר, ההודי שנפטר בגיל 96 בשנת 2014, מקדמת אצל המתרגלים יציבות בגוף ובנפש, משפרת את תפקוד מערכות הגוף ומספקת הנאה וסיפוק גדולים.

התשתית הדידקטית מנוהלת על ידי בית הספר שהקים מייסד השיטה, המכשיר מדריכים לאורך תקופה של שלוש שנים, על מנת לוודא כי המורים כולם עומדים ברמה הנדרשת כדי להכשיר תלמידי יויגה חדשים. הפיקוח הזה הופך את שיטת איינגאר יוגה לאחת המסודרות, המבוססות והעקביות ביותר שיש. היא מתאימה לסוגים רבים של אנשים, ורוב מוחלט של הסיכויים הם שאם תנסו אותה, לא תתחרטו.

היוגה מושכת אתכם ואתם רוצים להתחיל ולתרגל אותה? מחפשים מקום שבו תקבלו את כל הכלים המקצועיים על מנת לתרגל בצורה הנכונה? מרכז איינגאר יוגה שבתל אביב הוא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת המוצרים והשיעורים המוצעים במרכז, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 03-6020934

Loading...