מחיר שיעור יוגה


תמחור שיעור יוגה

עבור רבים מאלו שמעוניינים או שוקלים את האופציה להתחיל בלימודי יוגה, שאלת מהו מחיר שיעור יוגה נמצאת גבוה בסדר העדיפויות. יהיו כאלו שיגידו שמדובר על תרבות האינסטנט, ושלא זה מה שחשוב. עם זאת, מדובר בשאלה לגיטימית על מנת להבין מה הלימודים הללו ידרשו ממני ואיך עלי להיערך לכך.

הבעיה האמיתית היא שאין תשובה אחת לשאלה הזו. באתר של ארגון מורי היוגה בישראל ישנה טבלה מפורטת אך מורכבת, הקובעת תעריפי חיוב מקובלים. עם זאת, הטבלה מחולקת לפי כל כך הרבה פרמטרים, שלעיתים יהיה קשה למתרגל המתחיל להבין מה קורה בה ומי נגד מי. בנוסף, הטבלה עצמה דנה בטווח מחירים רחב מאוד, הנע בין עשרות בודדות לכמה מאות של שקלים, כתלות בפרמטרים שונים.

איך קובעים?

הפרמטרים הקובעים את תעריף השיעור כוללים את רמת הוותק והניסיון של המורה, האם מדובר בשיעור פרטי או לא, האם משך השיעור שעה או שעתיים,האם השיעור מתקיים בסדנת יוגה מסודרת ומאובזרת או בבית פרטי והאם מדובר על תשלום לפי שיעור, או אולי תעריף חודשי או שנתי. כל שלב ופרט ברשימה הזו משפיע מאוד על התמחור של השיעור. ועל כל זה יש לזכור שאלו הן רק המלצות, ובסופו של דבר כל מורה מחייב לפי מה שנראה לו או לה לנכון.

זו הסיבה, שכנראה לפני שאתם שואלים את עצמכם כמה עולה שיעור יוגה עדיף לכם קודם להגיע לשיעור ניסיון ולראות האם המקום והסגנון בכלל מתאימים לכם. בחלק מהמקומות אפשר לבוא לשיעור התנסות, שנועד בדיוק למטרה הזו. לאחר שיעור כזה תהיו הרבה יותר חכמים, וגם תוכלו להגיד האם אתם רוצים לשלם את מה שהמורה דורש.

מחפשים מסגרת מקצועית המתמחה ביוגה, כזו שתוכלו להשתלב בה כדי להתחיל לתרגל יוגה? מקצועיות, ניסיון, מגוון של שיעורים וכמובן גם מחירים נוחים הם פרמטרים שחשובים לכם? מרכז איינגאר יוגה שבתל אביב הוא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת המוצרים והשיעורים המוצעים במרכז, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו ל – 03-6020934

Loading...