שיעורי יוגה מוקלטים


שיעורי יוגה מוקלטים ומקוונים

מרכז איינגאר יוגה לב תל אביב פועל מזה שלושה עשורים, לאחר שקיבל את בירכתו של ב.ק.ס איינגאר. אנו מעבירים בקביעות מגוון של שיעורים ברמות שונות ולצרכים שונים, החל ביוגה למתחילים, יוגה למתקדמים, יוגה טיפולית, יוגה לנשים ועוד. בימים רגילים מתקיימים שיעורים באולם המצויד והמרווח שלנו, ובתוך כך אנו גם מעמידים לרשותכם שיעורי יוגה מוקלטים ומקוונים. מדובר בפתרון מצוין שאינו מצריך יציאה מהבית ומקנה נוחות מרבית, כמו גם פתרונות לתקופות, שבהן לא ניתן לצאת מהבית – כמו בתקופה זו עקב נגיף הקורונה.

שיעורים מוקלטים של מורי המרכז

אנו מזמינים אתכם ללמוד את רזי היוגה, לקדם את המיומנות וכמובן לטפח את הבריאות עם המורים שלנו גם מהבית. זאת באמצעות שיעוריvod  יוגה למתחילים ולכל הרמות, למתקדמים וכן לתרגול רך, לגב ולמפרקים. לרשותכם חמישה שיעורי יוגה מוקלטים ללא עלות כלל, וכן תוכלו לגשת לחמישה שיעורים על פי הרמות השונות בעלות ונוחה במיוחד של 59 ₪.

שיעורי יוגה מקוונים וחיים

לצד השיעורים המוקלטים, אנו מציעים לוח פעילות מגוון בכל ימות השבוע למעט שבת, של שיעורי איינגאר מקוון. שיעורי יוגה זום מאפשרים לכם להשתתף בזמן אמת בשיעורים המועברים על ידי המורים שלנו, כאשר הכניסה אליהם מתבצעת באמצעות לוח פעילות אישי שאנו מעבירים לכם לפי בחירותיכם. במידה שעדיין אינם תלמידים של מרכז איינגאר יוגה תל אביב, וברצונכם להשתתף בשיעורים מקוונים ביוגה, תוכלו לקנות מנוי עבורם. העלות לחמישה שיעורים עומדת על 195 ₪ בלבד, ומנוי שבועי חופשי מוצע בעלות של 95 ₪ בלבד. יש לציין כי משך כל שיעור הוא שעה וחצי, וכדי להשתתף בו עליכם לדאוג שיש ברשותכם מזרון יוגה, שני בלוקים עץ, 2 רצועות, 4 שמיכות ובולסטר. לחילופין, תוכלו פשוט לקחת מהבית מגבות גדולות, כריות מהספה, כיסא יציב וחגורות בד או מגבות מטבח.

לטפח את הבריאות ואיכות החיים באופן ממוקד ויעיל

ישנן תקופות בהן אנשים לא יוצאים מהבית, כל אחד מסיבותיו, בין אם עקב מצב הרוח, מצב הבריאות או מכל סיבה אחרת. בנוסף, בימי הבידוד עקב נגיף הקורונה, רובנו נמצאים למעשה בבית. גם בתקופות כאלו ניתן ואף מומלץ להיעזר בתרגול יוגה. בדיוק לצורך מטרה זו פיתחה נעה צוייג תוכניות קצרות. התוכניות פתוחות לפניכם ומאפשרות לשפר את מצבכם ואף מאפשרת לכם להקל על סימפטומים החל בבעיות גב, דרך מתח וכאבים, ועד ללחץ הדם. הנכם מוזמנים לעיין בתוכניות ולהיעזר בהן.

להרשמה ולפרטים נוספים על שיעורי יוגה מקוונים ומוקלטים, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 03-6020934.

Loading...