ד"ר מיכל יהודה


עם הזמן נוכחתי לדעת ובעיקר להרגיש את השינוי העצום שהתחולל בי, הן במישור הפיזי-בגופי והן במישור הרוחני-בנפשי.

מיכל

אני מתרגלת איינגאר יוגה מזה 15 שנים. בשנים הראשונות הגעתי לשיעורים טיפוליים בשל מחלת האסטמה, ממנה אני סובלת מילדות ובהמשך הצטרפתי לשיעורים הרגילים. בתחילה קיוויתי שהתרגול יקל על מצב נשימתי וישפר את בריאותי באופן כללי. עם הזמן נוכחתי לדעת ובעיקר להרגיש את השינוי העצום שהתחולל בי, הן במישור הפיזי-בגופי והן במישור הרוחני-בנפשי, בעקבות תרגול היוגה. ההסברים הרבים ששמעתי בשיעורים ממורי קיבלו אט אט משמעות ופרשנות אישית עבורי. הלכה והתפתחה לה הבנה עמוקה יותר ומשמעותית יותר של חיבור הגוף והחומר לנפש ולרוח. ההקשרים הרבים בין ביצוע אסאנות שונות לבין תחושות שהן מביאות איתן הקסימו אותי ממש. כמו כן זכורים לי אינספור שיעורים בהם הגעתי למרכז מחוסרת נשימה ויצאתי לאחר תרגול של שעתיים "לאוויר העולם" – כאילו עברתי טיפול בחדר מיון באוהל חמצן רווי בתרופות להרחבת דרכי הנשימה – מעשה קסמים!

זכור לי היטב יום אחד, לפני כמה שנים, בו התעוררתי לתחושות לא נעימות של כעס ומירמור על דבר מה, אני מתקשה לזכור על מה ולמה, אך כאינסטינקט מצאתי את עצמי לראשונה מתרגלת תרגול אישי בביתי. אמרתי לעצמי "משהו קצר כדי להירגע. עשרים דקות…" התרגול נמשך כשעתיים ואפשר לי לקום שוב לאותו יום, שקולה יותר, ברורה ושלמה יותר. איינגאר יוגה נטמעה בי, היא אינה מנותקת מחיי היום יום ואינה מתקיימת לה רק במרכז היוגה. עבורי זו כוחה הגדול של איינגאר יוגה.

איינגאר יוגה נכנסה לחיי וכיום היא חלק בלתי נפרד מהם, היא מסבה לי אושר רב מאוד. וכל פעם מחדש אני נפעמת מכוחה לחולל שינוי ולהטיב כל כך עם חיי וחייהם של  רבים אחרים.

Loading...