מדיניות עסקית


ברוכים הבאים למרכז איינגאר יוגה לב תל אביב
אנו שמחים שבחרת ללמוד ולתרגל יוגה כאן במרכז. אנחנו מעמידים לרשותך ניסיון ומקצועיות של 29 שנים, מורים ומורות ברמה גבוה, עם תעודת הוראה ועם תשוקה לחלוק את אהבת היוגה.

הכרטיסיות
לרשותך מגוון כרטיסיות, ככל שמספר השיעורים בכרטיסיה גדול יותר המחיר לשיעור הינו נמוך יותר. מימוש הכרטיסיה מוגבל בזמן. כרטיסיה של 15 שיעורים מוגבלת ל-15 שבועות, כרטיסיה של 30 שיעורים ניתנת למימוש עד לתאריך 25.6.2024.  במידה ונותרו 5 שיעורים או פחות ללא תוקף, ניתן להעביר אותם לכרטיסייה הבאה. במידה ונותרו יותר מ 5 שיעורים ניתן להוסיף 17 ש"ח על כל שיעור, בכדי לממש אותו. כרטיסיות שפג תוקפן לא ניתן יהיה לממשן בשום תנאי לאחר תאריך 25.6.2024. 

במקרה של היעדרות מתוכננת כמו חופשה/מילואים יש להודיע לנו מראש ואנו מקפיאים את הכרטיסייה (שבועיים לכל 3 חודשים), אם לא ניתן להגיע עקב בעיה רפואית אנו פותרים כל מקרה לגופו.

תקנון בית העסק ומדיניות החזרת תשלומים

  1. הכרטיסיה שרכשת הינה מוצר. אם לא נעשה בה שימוש ניתן להחזירה בתוך 48 שעות ולקבל החזר מלא.
  2. תלמידים.ות שאינם מעוניינים לעשות שימוש בכרטיסיה שרכשו יכולים להעביר את הכרטיסיה לתלמיד.ה אחרים, במסגרת התוקף בתאום המשרד. לא יהיה החזר כספי על מנוי שנעשה בו שימוש (גם שיעור אחד).
  3. לכל כרטיסיה יש תוקף, משמע ניתן לממש את השיעורים במסגרת זמן בהתאם לסוג הכרטיסיה. ניתן להאריך את תוקף הכרטיסיה בשבועיים בתאום עם המשרד.
  4. ככל שמספר השיעורים בכרטיסיה גדול יותר, מחירם נמוך יותר. שימו לב! ניתן לממש כרטיסיה שנותרו בה שיעורים ופג תוקפה, אך היא תחושב על פי מחיר של כרטיסיה שבה מספר השיעורים קטן יותר ועל כן מחיר השיעורים יהיה יקר יותר.
  5. כרטיסיות שפג תוקפן מעבר לשנה, לא ניתן יהיה לממש בשום תנאי.
  6. ההרשמה לשיעורים במרכז מתבצעת באמצעות אפליקציה. ניתן להרשם החל מהשעה 9:00 ביום ה' לשבוע התרגול הבא.
  7. רישום לשיעור במסלול רגיל אחה"צ/ערב ניתן לבטל עד שעתיים לפני השיעור. רישום לשיעור בוקר ניתן לבטל עד השעה 21:00 ביום שלפני. שיעור בוקר הוא שיעור המתחיל עד השעה 12:00.
  8. הרשמה לשיעור גב ומפרקים ולשיעור תרגול רך שמתקיימים בשעות הבוקר, ניתן לבטל עד השעה 21:00 ביום שלפני. הרישום לשיעורי אחה"צ וערב ניתן לבטל עד 8 שעות לפני השיעור.
  9. תלמידים שנרשמו ולא ביטלו בזמן, יחויבו על השיעור.
  10. שיעור טיפולי ושיעור פרטי יתואמו דרך המשרד, והתשלום יבוצע מראש. ביטול שיעור פחות מ-24 שעות לפני השיעור יחויב בתשלום מלא.
  11. בעלי מנוי חודשי רבעוני, שנרשמו לשיעור לא הגיעו ולא ביטלו את הרשמתם בזמן פעמיים במהלך שבוע, יחסמו להרשמה לשיעורים בשבוע שלאחר מכן.
  12. עבור מנויי זום, תוקף שיעור בודד בתוקף לחודש, שאר המנויים בתוקף ל 3 חודש ללא הארכות ביטולים או החזרים.

העיקר הבריאות
מטרתם של המורים במרכז היא לשפר את חייך ולדאוג לבריאותך. אם חל שינוי במצבך הבריאותי, גם אם אינך חושב.ת שהדבר חמור, חשוב לעדכן את המורה לפני תחילת השיעור.

Loading...